Tuhanku... bintang2 telah menjelma, mata manusia terlena sudah, ketika semua pintu telah tertutup, tatkala unggas malam sahut-menyahut, dan inilah aku...inilah aku, duduk di hadapan-Mu, mengadu cintaku yg selalu terganggu... mengintai kasih di perdu rindu...

~ raBiatuL aL aDawiYyah ~

15 April 2011

AHLAN WASAHLAN YA IMTIHAN (^_^)


Segala Puji Bagi Allah Tuhan Sekalian Alam…Selawat dan Salam Ke atas Junjungan Besar Nabi Muhammad SAW….

Setelah hampir 4 bulan berada di sini,akhirnya tibalah masa untuk saya berjuang di medan peperiksaan akhir (final exam) bagi semester ni..Huhu..ni lah masa yang betul2 mencabar bagi saya..3 minggu ni,makan pasti tak kenyang,tidur mungkin lena kut..hehe. final exam kali ni tak ada study week,tapi kami dah biasa camni…ipt lain mungkin ada study week,tapi tidak bagi ipt kami ni. InsyaAllah,ni jadual exam saya kali ni : 1st paper – Academic Writing Skill (17/4), 2nd paper- Forecasting (23/4), 3rd paper- Numerical Analysis (24/4), 4th paper- Real Analysis (27/4), 5th paper- DE (28/4), 6th paper- Operation Research (2/5), 7th paper- Adv.cal (3/5)….

(^_^) sem paling mencabar ni….sebab banyak paper yang berturutan hari. 3kali berturut2…huhu. Dan sem ni juga merupakan sem yang paling banyak jam kredit yang saya ambil iaitu 24jam kredit (maksimum dah ni). Mencabar kan?? Hehe. Apapun,man jadda wa jadda~ sesiapa yang berusaha,dia pasti Berjaya…study smart but not study hard!! (^__^)

Dan masa yang paling dinantikan adalah selepas final exam ni…time for latihan industri atau lebih dikenali sebagai praktikal….insyaAllah selama beberapa bulan di salah sebuah jabatan kerajaan sebelum berehat lama juga la kat rumah…ni pun masa yang ditunggu2…=)

~insyaAllah jika dipanjangkan umur,kita jumpa lepas exam ye...(^_^)~


No comments:

Post a Comment