Tuhanku... bintang2 telah menjelma, mata manusia terlena sudah, ketika semua pintu telah tertutup, tatkala unggas malam sahut-menyahut, dan inilah aku...inilah aku, duduk di hadapan-Mu, mengadu cintaku yg selalu terganggu... mengintai kasih di perdu rindu...

~ raBiatuL aL aDawiYyah ~

03 March 2012


♥ ♥ ♥ S.A.N.A.H~H.E.L.W.A.H~B.U.A.T~I.B.U~T.E.R.S.A.Y.A.N.G ♥ ♥ ♥



2hb Mac 2012~ awal pagi tu saya call mak saya nak gtau sy nk kuar KT ngn roomate2 sy...tp panggilan tu x berjawab..hmm,mana mak ni...nape x angkat hp?huhu. tiba2 mak call smula...

mak: np call? biarlah mak call...kredit free ni...
saya: eh...arini hari lahir mak kan? (^_^) maaf mak..terlupa..huhu. selamat hari lahir mak...hehe.
mak: tu la..xde msj ucapan pun..=)

sbnarnya sy btl2 lupa...busy sgt dgn mcm2 tgsan yg x settle lg kat kampus ni sampai lupa hari lahir mak...maaf sgt2 ibu ku...huhu. apapun,tgh mencari2 hadiah sesuai buat ibu...hajat di hari nak hadiahkan abaya..tp kna cari yg sesuai dulu...psstt,buat sape2 yg kenal mak saya,jgn gtau dia ye sy nak hadiahkn abaya ni..(",) rahsiakan dulu...hehe~

No comments:

Post a Comment