Tuhanku... bintang2 telah menjelma, mata manusia terlena sudah, ketika semua pintu telah tertutup, tatkala unggas malam sahut-menyahut, dan inilah aku...inilah aku, duduk di hadapan-Mu, mengadu cintaku yg selalu terganggu... mengintai kasih di perdu rindu...

~ raBiatuL aL aDawiYyah ~

19 October 2011

Musim Bah dah tiba.....

hujan rahmat awal2 pagi ni.....

seusai tugasan pagi tadi, saya menyelak langsir bilik...Subhanallah,hujan rahmat rupanya pagi ni...hehe. rasanya lama dah x hujan. ni mungkin dah bermulanya musim "bah"...(org tganu kata la). bila hujan camni, rasa nak turun bawah pun "malas"..huhu. nasib baik ada kelas..kalau tak,rasanya terperap kat bilik je time2 hujan camni.

mesti swimming pool dah penuh dengan air hujan...

kedudukan kampus yang dekat ngn pantai ni sebenarnya best...yela,tiap2 malam (bila musim bah @ banjir) dapat dengar bunyi ombak menghempas pantai. rasanya semester ni, saya tak jejakkan kaki lagi ke pantai kat kampus ni. nak kata sibuk, tak juga sebab semester ni la semester yang tak banyak kuliah dan tugasan berbanding tahun2 pengajian sebelum ni. sem ni juga la kami satu kelas selalu balik rumah masing2...banyak masa free (^_^) kuliah saya pun tak seawal jam 7 @ 8 pagi seperti semester2 lepas. kebanyakannya bermula jam 10pagi atau 2petang. kadang2 satu kuliah untuk satu hari...ramai juga kawan2 and junior2 yang "jeles" lihat kami takde kelas..."super senior" la kununnya...huhu. Ni je cerita pagi ni...hehe. Masa untuk study pula....esok ada 2 test mid term sebelum balik cuti deepavali (5hari) dan cuti Raya Haji + cuti mid term (seminggu).

~surau hostel~

***study mood***

No comments:

Post a Comment